מה זה רוחניות בשבילי ואיך היא עוזרת לי בעסק

רוחניות בשבילי זה לנסות להתבונן ולהבין את החוקים שמנהלים את העולם שלנו והחוקים שמנהלים אותנו ברמה האישית, ולהתחבר אליהם בשביל לחיות חיים יותר טובים, יותר קלים. מהנסיון שלי האמונה היא דבר עוצמתי שנותן לנו את הכח לצאת מהאוטומט של החיים, לשחרר את הפחדים והחששות ולחיות באמת, באומץ, בעוצמה ובחופש כי באמת הכל אפשרי…כלומר…כל האפשרי תלוי בכל מה שנוכל להכיל בפנימיות שלנו.

ב 7 השנים האחרונות ככול שלמדתי והעמקתי הבנתי שכמעט כל התורות מלמדות את אותם הדברים מנקודת מבט אחרת (? למדתי ניהול קארמי, חוקי היקום, פיסיקה משפחתית, תטא הילינג, רייקי, האפונופונו, דמיון מודרך…). אנשים רבים חוששים וסולדים מהמילה רוחניות…אבל היא לגמרי חלק מהחיים הארציים שלנו.

נקודת השיא בחיים הגשמיים שלי עד כה היתה כשהצלחתי להקפיץ את המשכורת שלי מ 8,000 ל 40,000 לחודש אחד כי אחרת לא הייתי מקבלת את המשכנתא…והסיטואציה הזאת לימדה אותי משהו מאד מעשי על השילוב של עשיה והתכווננות.
אז בשבילי רוחניות זה…

❤ להיות אדם יותר טוב

❤ להבין את ההרמוניה של העולם הזה – כל מה שקורה מסביבי אפילו אם לא באופן ישיר אליי…קשור אליי ואני צריכה להתייחס אליו ולשחרר אותו אם צריך.

❤ להבין שיש מעבר…לא חיים רק בשביל לקום בבוקר, ללכת לעבודה, לטפל בילדים ולראות טלויזיה…יש ייעוד, יש משמעות…לכל אחד יש תפקיד בעולם הזה.

❤ להתמקד בחוזקות שלי – להבין שאם אתמקד בחוזקות שלי ואעבוד למשל במה שאני הכי טובה בו אז יגיע הרבה שפע אליי ואם כל אחד יעשה את מה שהוא הכי טוב בו העולם יהיה מקום הרבה טוב לחיות בו…תחשבו על זה. כיום רובם רודפים אחרי הכסף כי אי אפשר בלי כסף… אבל הכסף יכול להגיע גם אם נרדוף אחרי התפתחות אישית, בנוסף כמובן לעשייה עצמה.( זה מה שהאנשים המצליחים בעולם עושים).

❤ כסף זה אחד הביטויים לשפע – היכולת שלנו לקבל כסף תלוייה גם באמונות שלנו.

❤ אם קורה משהו שקשה לנו – לנסות להסתכל ממבט על על התמונה הכוללת מלמעלה ולצאת מהזום הקרוב…זה מאפשר פרספקטיבה אחרת.

❤ לקחת אחריות על החיים שלנו – להבין שבאנו להתפתח ומכל קושי אנחנו אמורים להבין למה זה קרה ומה כדאי לשפר כדי שלא יקרה שוב. כל דבר שקורה לנו כדאי שנשאל – מה האחריות שלנו למה שקרה.

❤ האמת – זה הדבר החשוב ביותר בעולם כי – אם אני משקרת למישהו אחר אני בעצם משקרת את עצמי ויש לזה בהחלט משמעיות…מאמינה שיש קשר ביני לבין אנשים אחרים…אנחנו לא באמת נפרדים אחד מהשני.

❤ הזמן…שמתקצר לנו והפך להיות אחד המשאבים הכי חשובים שלנו. בגלל שאני מאמינה שהכל בראש…התמזל מזלי וקיבלתי תובנה של לקחת יום חופש בשבוע…זה שינה את כל הסטרס שהייתי שרוייה בו וגרם לי להכניס דברים חשובים וגדולים לחיים שלי…כי פתאום היה להם מקום.

מעבר לזה כדאי שנבין שהזמן הוא משאב חשוב למי מאיתנו שרוצה להשפיע ולהגיע למטרות שלו, מאד חשוב לשאול את עצמינו בכל עניין שדורש מאיתנו השקעת זמן, האם נכון לנו להשקיע אותו בנקודת הזמן הזאת.

❤ נתינה וקבלה.
הנתינה והקבלה זה הדבר הכי טבעי בטבע…זה מה שמצליח לקיים את העולם…השמש נותנת חיים לצמחים והצמחים נותנים מזון…אם היינו יכולים לסגל את דרך הטבע ולא רואים עצמינו כגוף נפרד…נראה לי שהיה לנו קל יותר בחיים…אם רק היינו נותנים יותר לאחרים, היינו מקבלים הרבה יותר…

פעם היה קל לי יותר לתת וקשה יותר לקבל.
היום אני מבינה שצריך להיות איזון בין השניים. וזה יוצר סיבוב יותר הרמוני של הגלגל המסתובב הזה של נתינה וקבלה, כי רק נתינה לא מאפשרת ממש קבלה.
קורה לי לא פעם שאני נותנת מעצמי למי שבאמת צריך יותר ממני…ואז הנתינה הופכת למאד משמעותית גם עבור הצד השני, אבל חשוב גם לעשות את הסלקציה ואם אנחנו נותנים מתוך הרצון לרצות אזי כדאי לשים לב ולאזן את הנתינה…כדי לשמור על האיזון…זה אחד הדברים שלמדתי בקורס חוקי היקום…לתת כשאני באמת רוצה וכשהצד השני באמת צריך…אחרת לנתינה שלי אין ממש ערך.

❤❤ האהבה – להבין את המשמעות העמוקה של אהבה ללא תנאי שאנחנו יכולים לתת ולקבל…
האהבה היא החוזקה הכי גדולה שלי ויש לי הרבה מה להגיד על אהבה…לימודי הרוחניות עזרו לי להבין שהאהבה זה אחד מעמודי התווך בעולם שלנו…אהבה היא ההיפך מפחד – היא יכולה להביא שלום במקומות מאתגרים, האהבה מאפשרת קירבה חשובה לילדים שלנו ולאנשים שסובבים אותנו, האהבה נותנת לנו לחיות באמת ולהביא לחיים שלנו הרבה טוב…אל תוותרו על האהבה…אל תחששו לאהוב אפילו אם יש שם סיכון.

❤ חוק המשיכה בחיים, למדתי הרבה דרך הרוחניות – יש מושך יש ואין מושך אין. יש לנו יכולת למגנט דברים בחיים שלנו יותר בקלות…ויש לנו יכולת ממש לברוא מציאות.

נזיר שליוויתי אותו שיווקית הסביר לי את זה מאד יפה…הוא אמר שאם לדוגמא אני רוצה למצוא עבודה טובה…כדאי שאשאל את עצמי איך ארגיש אחרי…נניח שארגיש בטחון ותחושת שייכות…אזי אם כבר אתחיל לאמן את עצמי להרגיש בטחון ותחושת שייכות אזי זה ימגנט את העבודה אליי יותר בקלות…

אפשר להדהד את האנרגיה (אנרגיה זה לא דבר מפחיד…אנחנו עשויים מאנרגיה וזה כבר מוכח במדע)…אני למשל משתמשת בהדהוד האנרגיה דרך הפרסום בפייסבוק כשאני רוצה להגיע ליעד גבוה.

נתינה מאפשרת קבלה…
לפי תורת הבודהיזם, אם נארח חברה למישהו בודד נקבל זוגיות ונצא מהבדידות, אם ניתן שמחה נקבל שמחה, אם ניתן כסף ( כדוגמת מעשר…ורצוי כל יום סכום קטן כדי שישאר הרצף) נקבל כסף ברצף…

לפני מספר חודשים פנתה אליי תמי – זמרת יוצרת והציעה להיות השותפה הקארמית שלי ואני שחשבתי לתומי שנפגש אחת לשבוע וכל אחת תתן לשניה…אמרתי לה סבבה…ואז היא אמרה לי…רק אני נותנת לך במשך 8 חודשים…אני נותנת לך מתוך מטרה שאת תצליחי לייצר משכורת קבועה גבוהה ממשהו משמעותי שאת עושה…ואני נותנת לך את זה כי זאת המטרה שאני רוצה להגיע אליה וברגע שאני אתן לך אני אקבל…פשוט מהחוק של נתינה וקבלה…
טוב, מאחר ואני למדתי בעבר את הקורס – ניהול קארמי (להב היהלום) של הבודהיזם…הבנתי בדיוק על מה היא מדברת והסכמתי…
הדבר הזה מדהים…היא מלווה אותי בפגישה טלפונית כל שבוע…כמו אמא טובה…לא שופטת…רק מנסה לעזור ועכשיו היא סיפרה לי שהיא מצאה עבודה מדהימה שאנשים פשוט לא מוצאים…וזה נס…?❤
גם אני מצאתי את עצמי הופכת להיות שותפה קארמית של זמרת ( במקרה זמרת…אגב, גם אני זמרת ששרה מידי פעם בבתי קפה)…ממליצה לכם לנסות את זה…☀️??

❤ סיפור המגנוט האישי שלי – דצמבר 2016 – אז אני ובן זוגי המקסים החלטנו להפרד… באתי ליועצת המשכנתאות שלי ואמרתי שאני רוצה לקחת הלוואה גדולה כדי שאוכל להשאר בבית עם הילדים, והיא אמרה שאף בנק לא יתן לי.
– שאלתי אותה מה צריך שכן אקבל והיא אמרה שרק החודש – חודש דצמבר 2016 אני צריכה להקפיץ את המשכורת שלי מ 8,000 ל 30,000. ואני שהרווחתי 2000 ורואה החשבון שלי ואני היינו מתלוצצים שכמה שאני משקיעה ומגיעה ל 2000 ואחר כך הגעתי ל 5000 ואחרי 10 שנים הגעתי ל 8000… אז איך אני בחודש אחד אמורה להגיע מ 8000 ל 30,000.
– עוד באותו היום החלטתי – החודש אני מרוויחה 30,000
– ועד סוף החודש כבר הגעתי ל 40,000
– מאז כל תא ותא בגוף שלי יודע שאוכל להשיג כל דבר שארצה בשילוב של הפעולות הגשמיות וכוח ההתכווננות.
– מידי כמה חודשים אני שמה לי יעד גבוה ומגיעה אליו.

❤ להבין שלכל אחד יש יעוד אחר, משהו שעושה אותו שמח…אצלי למשל זה לתקן מצבים ולהפוך אותם ליעילים יותר. כדאי להתחבר ליעוד כדי לחיות חיים יותר טובים ומאושרים.

❤ להבין שמטרת העל של העולם זה התפתחות וההורים שלנו והאנשים הכי קרובים אלינו שהרבה פעמים אנחנו הכי סובלים מהם…באו ללמד אותנו משהו…לגרום לנו להתפתח…לנגוע בנקודה הכי כואבת שלנו כדי שנצא מזה מחוזקים אם נפעל בדרך נכונה. ומה שמדהים זה האיזון בחיים…כך למשל אנחנו באים בטענות להורים שלנו …והילדים שלנו באים בטענות אלינו…

❤ להרגיש חופש…להיות בעשייה במקצבים לפי התנועה שלי…גיליתי שהתנועה שלי בעולם היא קפיצה גבוהה ומהירה ואחר כך מנוחה ולא עשייה רציפה…זה ממש מעייף אותי…כל אחד צריך להכיר את התנועה שלו בעולם…אני תמיד שואפת לצאת מהאוטומט של החיים…מרגישה שמשהו שם לא מדוייק לי…שואפת להרגיש את החופש…זה אחד הדברים שמשמחים אותי באמת. וחופש ואהבה אצלי הולכים ביחד והשילוב שלהם מנצח.

❤ לפתוח את עצמי לסימנים שיכולים לכוון אותי בחיים. ( ? סיפור המסר 66 – שולחת קטע קול שאני מסבירה את הסיפור).

❤ תעוזה – מצאתי את עצמי 3 פעמים בחיים אומרת למישהו משהו שדורש אומץ באמת מיוחד…
הזכירה לי את זה חברה השבוע…ומה שאני יכולה להגיד על זה…שאם יש משהו שאתם מאד רוצים להגיד והוא מרגיש ממש חזק…תגידו…פשוט תגידו. מהנסיון שלי אלה הם הדברים הכי משמעותיים שעשיתי בחיים והם הובילו אותי לגבהים אחרים.

❤ כשתאמינו במשהו בסתר ליבכם תפגשו אותו במציאות…אפשר לשנות אמונות…
למעשה יש אמונות שמנהלות אותנו ברמה האישית…אלה שהתקבעו אצלינו עד גיל 8…כדאי להתבונן בהן ולראות מה באמת הרגשנו כשהיינו ילדים…
לדוגמא – שלא היינו חזקים, שהיינו חסרי אונים בילדות שלנו…ולראות איפה זה פוגש אותנו כחוט השני במהלך חיינו… איפה אנחנו מנסים לדוגמא להיות חזקים בכל מחיר…דווקא בגלל שיש לנו אמונה מהעבר שאנחנו לא חזקים…( זה ממש בסדר להיות חזקים…אבל אם זה מגיע בגלל אמונות שהתקבעו בעבר אזי אנחנו פועלים מתוך הכרח וזה לא ממש טוב לדעתי) החכמה לדעתי לנכות אמונות כמה שאפשר כדי לחיות את הנטו שלנו בלי יותר מידי דברים שמנהלים אותנו…יש מטפלים שיודעים להוציא את האמונות האלה.

החיים מאוד פשוטים, זה לא הסיפור שאנחנו מספרים לעצמינו, החיים הרבה יותר פשוטים.

❤ שפע
השפע שאנחנו חווים בחיים שלנו לא צריך להיות מוגבל לפי התוצאות של מה שאנחנו רואים בחיינו…ולכן יש כאן הזמנה להתנתק רגע מהאשלייה הזאת שאנחנו חיים בה…שזאת המציאות ולהרגיש את השפע כפי שאנחנו באמת רוצים שיהיה בחיינו…אפילו דברים שלא נראים לנו הגיוניים בכלל.
למעשה כשאנחנו מבקשים לחוות שפע בחיים שלנו…יהיה לנו הרבה יותר קל כשנהיה באנרגיה של זרימה ולכן כדאי להשתחרר מהצורך לארגן את חיינו…אלא כדאי לעשות את מה שנכון מבחינת העשייה וההתכווננות ואז לשחרר…כי התוצאה תלוייה בהרבה גורמים ואם נכון שנקבל את השפע אז הוא יקרה…
האחריות שלנו ליצור את מציאות חיינו מתחברת גם ליכולת שלנו לשחרר את התוצאות…

בקורס חוקי היקום למדתי שכדי ליצור מציאות צריך:
1. להביע רצון אחד.
2. להגיד אותו בקול רם.
3. לחזור עליו כל יום.
4. לשחרר ולסמוך שזה יתממש ( אם זה נכון לנו).

❤ ילדים זה שמחה
הילדים שלנו באים גם כדי לגרום לנו להתפתח דרכם…דרך האתגרים, ההצלחות, דרך הלמידה שלנו כשנחפש דרך לעזור להם…בשנים האחרונות הבנתי שדברים שלא פתורים אצלי, ישתקפו אצל הילדים שלי ואחת הדרכים החזקות לטפל בקושי של הילדים שלי, זה לטפל בעצמי…

❤ כדי להגיע לשיא חשוב לשים יעד ולהתרכז בהנאה שבדרך לשם, להתענג עליה…היא כבר תביא את הפריצה והתוצאה.

❤ חוק המאמץ המזערי
הצלחה מבחינתי היא היכולת להגיע למה שאני רוצה ושואפת בלי שאצטרך לעבוד כל כך קשה עבורה….בטח יהיו כאלה שלא יסכימו איתי אבל אני לא מאמינה בעבודה קשה…אפילו בבית הספר הייתי מאוהבת בציון 60 כדי לא להתאמץ מידי…היום אני רוצה להגיע ל 100 שלי ולהשפיע על הרבה אנשים שיחוו חיים יותר מאושרים, אבל ממש לא להתאמץ מעבר ליכולתי…מאמינה שאפשר לעשות זאת בחוכמה…בדיוק…מתוך אמונה…יש לנו את היכולת לברוא מציאות… למה זה חשוב? כי אני מאמינה באיזון בחיים…באנו גם להנות בחיים…לא להיות עבדים של עצמינו ושל האוטומט שהכתיבו לנו משחר ילדותינו…

❤ להיות בצניעות
ממקום שאני לא יודעת הכל – גם אם למדנו הרבה דברים ואנחנו בטוחים שזוהי הדרך הנכונה, חשוב להשאיר בסוף סימן שאלה ולא סימן קריאה, כי כל אחד והאמת שלו וגם תמיד יש אנשים שלא יכולים להכיל את האמת הזאת כפי שהיא נראית לנו בנקודת הזמן הזאת ואם המטרה שלנו זה להגיע גם אליהם, כדאי לעשות זאת בצניעות ולפתח את היכולת להנגיש.

❤ יש 4 סוגי תקשורת של אנשים
שפעמים רבות משגעים אחד את השני…כמו למשל טיפוס המניע שרואה רק תוצאות והדרך והרגישות פחות חשובים לו …בדר"כ יכעס על חוסר העשייה של טיפוסים אחרים ויחשוב שהם עצלנים…הרוחניות לימדה אותי שהעולם צריך את כולם. .את האנליטי כדי שיכנס לעומק של הדברים ואת המניע כדי שייקח אותם לעבר המטרה, ואת המבטא כדי שיעשה כיף ויהיה יצירתי ואת התומך שיתמוך באנשים….אז מה כל המריבות האלה בין האנשים….העולם שלנו לגמרי צריך את כולם וכדאי שכל אחד ידע לזהות את התנועה שלו בעולם ויפסיק להיות מתוסכל ממה שהוא…זאת חוכמה בעיני לדעת את זה!

❤ תודה
אחת המילים העוצמתיות בכל העולם הזה…אם נקום כל בוקר ונגיד תודה נקבל הרבה…נביא את עצמינו ממקום מתלונן שמייצר אין למקום שרואה את היש…והיש הזה יביא עוד יש…בבודהיזם קוראים לזה חוק הסיבה והתוצאה…אנחנו אומרים תודה אפילו על משהו שעדיין לא קרה…זה זורע זרע קטן בתת המודע שלנו וגדל וגדל והתוצאה היא הרבה יותר גדולה מהזרע הקטן…והתוצאה הזאת היא המציאות שנוצרה…

❤ חיבור לעצמינו
כל אחד מגיע לעולם עם תדר מסויים…כמו תדר של תחנה ברדיו… וככול שנצליח לדייק את עצמינו ולהתחבר יותר ויותר לתדר הזה שמאפיין אותנו…אזי נצליח ליצור מציאות טובה יותר לעצמינו…הדברים הטובים יתמגנטו אלינו…הכל יהיה יותר קל…יגיע אלינו השפע בדמות אנשים והזדמנויות…יותר חיבורים נפלאים עם אנשים שמאד מחוברים אלינו.

❤ כן…יש קשר בין גוף לנפש
זה כבר הוכח מדעית. לכן כדאי להשקיע בנפש כדי להרגיש פיזית טוב יותר ולהיפך. בחיפוש בגוגל אפשר למצוא את החיבור בין כאב פיזי במקום מסויים לכאב הנפשי…לדוגמא- כאב גב יכול לבוא בגלל שמרגישים שאנחנו סוחבים הכל על הגב שלנו.

❤ כולנו שווים
ולכולנו מגיע לחיות בתשוקה, שמחה ואהבה…כל אחד טוב יותר במשהו ופחות טוב במשהו אחר….לא משנה איזה דת, גזע ומין…כולנוו שווים.

❤ באהבה אסנת

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן